Stop overspringshandlingerne

Lad mig hjælpe dig med et
1:1 forløb

 

1:1 forløbet er til dig, der vil i mål med dine opgaver

1:1 FORLØB
Lær at prioritere +
udføre dine opgaver

 

Kurset er til dig, der ikke har lyst til at være deltager på et online kursus, men foretrækker at lære at håndtere dine overspringshandlinger via et soloforløb.

Soloforløb kan noget andet, end hold-undervisning. De er f.eks fleksible i forhold til, hvornår vi har vores sessioner, så de er nemmere at passe ind i din kalender; end når man er deltager på et hold.

Du lærer de samme ting i et 1:1 forløb, som online-holdene gør – men du har selvfølgelig mere spørge- og refleksionstid, for du skal ikke dele tid med de andre kursister.

Og så er er det mig, der er din TiM i et soloforløb og ikke en holdmakker – du kan se mere om TiM’er her.

Prisen for 1:1 forløb

1:1 forløb, hvor det kun er dig, der er med; med 5 sessioner som beskrevet herunder, enten online via Teams eller på mit kontor i Sorø:

6.000,- ekskl. moms // 7.500,- inkl. moms.

 

Sådan foregår det

Du kan vælge at vi mødes på mit kontor i Sorø – eller vi kan tage forløbet på Teams.

Et soloforløb som dette tager mellem 6 og 12 uger at komme igennem. Der er 5 sessioner i alt – og alt efter den tidsramme du selv opererer i til daglig, kan vi mødes fra uge til uge – eller have 2 uger imellem hver session – det justerer vi sammen fra gang til gang.

Du får lektier for hver gang – for du vælger hvilke opgaver, du vil arbejde med til næste gang – det er jo dét, der er hele formålet med det her; at få lavet de ting, der ellers ender ovre i ”det fik jeg ikke lige lavet-bunken”…

Du modtager også en lille start-pakke med et ægge-ur, et kanban kort og en prioriteringsmodel.

Indholdet i sessionerne:

Første session:

  • Hvad er en overspringshandling? – Genkendelse og prioritering af dem
    Eisenhowermodellen.
  • Hvordan jeg bruger stilhed til at øge effektivitet.
  • Kanban-kortet – snedigt i al sin enkelhed og superpraktisk.
  • Du vælger 1-5 opgaver, du gerne vil have færdig til næste gang.
  • Jeg er din TiM.

 

Anden session:

  • Vi samler først op på, hvad der er sket siden sidst. Det gør vi hver gang.
  • Er de opgaver, du valgte, stadig relevante at få lavet?
  • Hvad virkede/hvad virkede ikke?
  • Adfærd vs. personlighed.
  • Pomodoro-metoden som værktøj til skarpere fokus.
  • Du vælger 1-5 opgaver til næste gang.
  • Prioritering efter Eisenhower-modellen.

Tredje session:

  • Status på hvordan det går med at bruge værktøjerne.
  • Status på opgaver.
  • Hvad gør man, når man prioriterede forkert.
  • Fejre succeserne.
  • Du vælger 1-5 opgaver til næste gang.
  • Prioritering af opgaverne.

Fjerde session:

  • Status på hvordan det går med at bruge værktøjerne.
  • Status på opgaver.
  • Kalenderstyring galore.
  • Hvordan holder man en aftale med sig selv?
  • Du vælger 1-5 opgaver til næste gang.

 

Femte session – afslutning:

  • Vi samler op på kurset.
  • Vi samler op på fra start til nu.
  • Hvilket værktøj blev din favorit?
  • Hvad så fremover?
  • Mini-quizz.

BONUS

  • Opfølgningsmail fra mig 2 uger efter endt kursus.

Det får du ud af det

 

  • Opgaver bliver prioriteret OG lavet – eller smidt ud fordi de ikke var relevante.
  • Bedre tid til fritid.
  • Bedre kalender-flow i forhold til opgaver.
  • Du får et bedre overblik over, hvor du kan cutte hjørner og lave cowboy-tricks, når det er nødvendigt.
  • Dit mentale overskud breder sig videre ud i dit arbejdsliv og privatliv

 

Ja tak, jeg vil gerne tilmelde mig 1:1 forløb


Mød din Tjek-ind-makker: Firmamor Jytte Jensen

”Nogle mennesker arbejder bedst under pres – og andre arbejder kun under pres”

Det citat kunne godt handle om mig – indtil i 2010, da jeg hos min egen coach stiftede bekendtskab med Eisenhowermodellen. Jeg holder meget af den, for den er nemt at bruge og den passer en struktur-fascist som mig rigtig godt.

Men nu er det jo ikke kun struktur-fascister, der har glæde af at kunne prioritere tid og opgaver.

Fra mit arbejde som coach ved jeg, at det ikke er så meget et spørgsmål om, at folk ikke véd, de er nødt til at gøre et eller andet for at komme i gang med de der opgaver. De ved bare ikke hvad.

Og det er det, vi arbejder med på kurset her!

 

{

Det siger andre

Det med at gøre opgaven overskuelig, gør det meget nemmere at gå i gang med den.

{

Det siger andre

Det var en fed oplevelesse (efter 1. modul) at kunne se, der allerede var noget, som gik bedre.

{

Det siger andre

Din faglige tyngde kombineret med humor er med til at det her kursus ikke er kedeligt, men noget man kan huske og også lære at gøre selv.