Virksomhedskursus

Eisenhower model til prioritering af opgaver

 

Lær at prioriter dine opgaver med Eisenhower

Hvis du nu skulle sidde her som teamleader og tænke ”det der vil jeg gerne have til mit team” – så kan det godt lade sig gøre, selvom kurset er henvendt til solo-selvstændige.

Så skal jeg blot have dig til at følge dette link over til min coaching side; for det er dérovre, jeg laver de skræddersyede forløb til teams/virksomheder.

Årsagen til at det er to forskellige ting er, at de soloselvstændige fungerer i én virkelighed, hvor det fungerer bedst at mødes med andre af samme slags, så man kan spejle sig i hinanden og lære noget nyt – uden at andres virkeligheder ”støjer”.

Det skønneste eksempel på dette er, at i et team, hvor bogføring er det man laver i den afdeling – der giver det ikke ret meget mening for de deltagere, at der sidder soloselvstændige og bokser med at have bogføring på to-do-listen og ikke rigtig få det gjort.

Eisenhower modellen til at lære at prioritere opgaver